Sunday, March 10, 2013

PAPINKA : DIMANA HATIMU...


Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Setelah lamo tak mencoret...tiba2 jari jemari nk menaip...ari ni rase nk kongsi lirik lagu ' DIMANA HATIMU' nyanyian dari band indonesia nama group dio PAPINKA..try tgk video dan lagu ni kat you tube best jugak lagu ni...bagi aku tak pernah dengar..
maybe radio jarang kemundangkan lagu ni..tu yang tak berapo nk didengari...(bagi aku kot)...


PAPINKA - DI MANA HATIMU

Papinka Band


PAPINKA - DI MANA HATI MU.

Inilah akhir cintaku, inilah akhir kisahku,
Setelah kau jauh tinggalkan aku,
Tak bisa ku melupakanmu,
 tak bisa aku tanpamu,
Tak pernah aku rela kau tinggalkan aku,

Tiada ku sangka engkau berubah,
Ku tak percaya kau membagi cinta,
Tahukah engkau betapa sakitnya,
Kau membagi cinta karna dia.

Tak pernah ku coba melupakanmu,
Mengapa kau buat luka hatiku,
Sekian lama aku menunggu,
Kasih dimana hatimu,

Tak bisa ku melupakanmu,
Tak bisa aku tanpamu,
Tak pernah aku rela,
Kau tinggalkan aku,

Tiada ku sangka engkau berubah, 
Ku tak percaya kau membagi cinta,
Tahukah engkau betapa sakitnya,
Kau membagi cinta karna dia,

Tak pernah ku coba melupakanmu,
Mengapa kau buat luka hatiku,
Sekian lama aku menunggu,
Kasih dimana hatimu,

Tak bisa ku coba melupakanmu,
Mengapa kau buat luka hatiku,
Sekian lama aku menunggu,
Kasih dimana hatimu.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...